diumenge, 23 d’octubre del 2011

PASO A PASO

L'estiu ja ha passat, ha estat una miqueta més dur que el 2010, no pel volum de feina, sinó per l'equip, alguns cops costa trobar l'harmonia i conseguir que tothom treballi agust. Si més no, la valoració ha estat ben positiva, i els motius són ben diversos; en primer lloc, dono les gràcies a tots els clients, a tots, però com en totes les coses de la vida, hi ha gent especial, i és un plaer per mi veure com hi ha persones que repeteixen de l'estiu passat. Fer una menció especial a les colles aneuenques que cada any venen per Festa Major, al grup de l'Amor, la Mire i corresponents que em van regalar el porquet, a la família de Sant Celoni que sempre venen, a Picolo, a Teixidó, al Iker Casillas i companyia...La vostra confiança em reconforta!
En segon lloc, contenta d'haver pogut treballar amb Guillem, el Marcos, i Robert, Senyors, tot un plaer!
I finalment, dir-vos que aquest estiu m'ha fet veure que I CAN amb la cuina, així que desde finals del mes de septembre m'he aventurat a posar-me als fogons, i de moment n'estic ben contenta!
Enfi, ara s'atanssa Tots Sants i la Puríssima, així que a carregar piles, a fer Ratafia de Codony, i a produir!!!BRILLO BRILLO






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada